I løbet af de sidste 12 måneder har Googles tilknytning til webvirksomheder været relativt forvirrende. Selvom virksomheden bevarer, at forbedringen og gengivelsen af disse opgraderinger alle tjener til at forbedre søgeresultaterne for kunden, er et stort antal virksomheder blevet skadet af de nylige skift til Google. Virkningerne af disse har været en stor mængde af nødlidende følelser mellem online-virksomheder, salgsfremmende bureauer, og Google.
Stadig, som Google har sagt tonsvis af gange, det har det allerbedste af planlagte mål og bare ønsker det bedst mulige møde for alle sine deltagere. For nylig er det blevet annonceret, at de godt reklamede websteder, der ønsker at vælge muligheden for at “afvise”, kan gøre det grupper. Hvis du ønsker at lykkes i din skjule din markedsføring spor, så bliver du nødt til at sørge for, at du beder din Web Marketing Company til at gøre notering for din virksomhed usynlig.
Hvad gør Googles Disavowlink værktøj så dyrebar?
Det mest mulige skridt, som Google har taget for at forbedre anvendeligheden af sine søgemaskineresultater, er den nylige fremkomst af Værktøjet Disavowlinks (tilgængeligt siden maj 2003). Dette er et af de avancerede værktøjer, som Google har udviklet til at hjælpe webmastere med at drage fordel af Googles søgeresultater. Værktøjet tilbyder en dummy site beskrivelse, der kan bruges af webmastere i stedet for at slette det problematiske link. Lavet udelukkende for at vise, hvordan negativ SEO faktisk kan påvirke dit websted, skitserer værktøjet en bred vifte af site Finder-slægtninge, herunder domainzilla, blog.google.com, goggle.socialmediator.com og blog.com.
Hvad siger Google om dette?
I et officielt blogindlæg fra Google viser søgemaskinen et stort antal nyttige tip til webmastere for at øge deres websteders omdømme på placeringerne. En af de vigtigste indsigter er på webstedet Finder Relaterede uhyrlige links. Nemlig, at dette kan have en negativ indflydelse på siderangeringen for dit websteds søgeudtryk. Stillingen også tilføjet et link til webstedet Finder relateret til dette problem – Sitearant bulletin.
Undgå at linke til websteder, der:
En af de bedste måder at forhindre at få til opgave med Negative SEO af Google er at handle på autentiske måder. Brug aldrig den generiske betegnelse for mapper, websteder og blogs. Altid, arbejde hen imod at øge den naturlige trafik tæller af dit websted ved at sikre, at det er tiltrækkende for publikum. Den bedste måde at tjene økologiske besøgende hver måned er at opbygge omdømme dit websted gennem høj kvalitet indhold – ikke ved at gå imod den magt Google.
Ved hjælp af en SEO-virksomheds tjenester kan du forbedre din synlighed i Google og sikre, at dine links ikke kommer ud over indekseret. Tendenserne på SEO-markedet er meget afgørende, og det er vigtigt, at du forstår, hvordan de fungerer, og ethvert middel til at manipulere dem. Økologisk SEO er fortsat en langsigtet tilgang til website optimering, og du kan være sikker på, at du vil høste fordelene i en længere periode. Gennemførelsen af strategierne vil holde dit websted konstant indekseret af søgemaskinerne, og du vil være i stand til at få mest muligt ud af det.
Link Building – Dette er en af de vigtigste strategier til at dominere søgemaskiner.
Overskrift – Din Om os-side skal være designet til at fremhæve din ekspertise.
Sidetitel – Du bør beslutte dig for sidetitler, der fremhæver forskellige emner på dit websted.
kabys – Skriv indhold af høj kvalitet og brug søgeord her og der.
On Page Optimization – Dette omhandler teksterne på dit websted. Det er vigtigt, at du bruger dine målrettede søgeord på forskellige sider på dit website. Du skal sikre dig, at det aldrig bruges på webstedet ofte. Søgemaskiner ignorerer ofte JavaScript og billeder.
Off Page Optimization – Deres rolle er at give backlinks til dit websted. Antallet af links på siden hjælper SE’erne med at bestemme linkets popularitet. De overvejer også ankertekst, så husk at bruge søgeord med høj popularitet.
Keyphrase Research – Du er nødt til at identificere alle de vigtige søgeord og ned indlæse dem i dit websted på alle siderne.
LSI – Denne matematiske teknik skal bruges på alle dine sider. Du bør bruge LSI til at holde søgemaskinens resultater nøjagtige.
genkende tekst – Når SE’er edderkop vores hjemmeside, vil de være i stand til at genkende tekst. Hvis vi bruger fuld af søgeord og udveksle et link med hvert websted, søgemaskine edderkopper vil betragte det som en spam og vil ikke indeksere det.
fortjener – Vi er nødt til at sikre, at vores webindhold er alle informative og tilføje værdi til brugerne. Hvis de finder en masse ubrugeligt indhold, kan de betragte vores hjemmeside som en spam. Så vi bør virkelig arbejde hårdt på indholdet af vores hjemmeside.
webdesigner – Din webdesigner skal have stor erfaring i SEO (Search Engine Optimization) for at udføre nøjagtig analyse under designprocessen.