Vær villig til at bevæge sig ud over dit nuværende vægttab plateau

En ven fortalte mig engang, at man altid kunne se en fed mand gå langs gaden. Selv om jeg ikke kan huske, om du hørte det, jeg ved, at fede mennesker går langs gaderne hver dag. Når vi forsøger at tabe os, er det muligt, at vi tager på i vægt, hver gang vi vejer os selv eller ser på vores vægt, når vi står op om morgenen. Den tungeste forælder på jorden bør tage deres børn til sofaen med dem og sige, at det er okay. Min datter opdagede et sted, at det tager hård kærlighed at få hende til at lytte og følge instruktionerne.

Vægttab bør ikke være en straf. Motion er vigtigt, og du bør holde op en god træning rutine. Du behøver ikke bebrejde dig selv, hvis du har en dårlig dag. Det er de bedste dage, og de tæller mest.

De dårlige dage er midlertidige, når du starter et nyt liv. Du vænner dig snart til det, og du vil føle dig gladere og mere sund. Løb er meget populært lige nu. Du kan køre 6 miles hver dag, og komme hjem og fortsætte cyklussen for hele måneden. Mens de kan få motion, er de faktisk bidrager til at tabe sig? Jeg anbefaler ikke at løbe, men det bør du ikke. Husk min regel: Afslut tidligt. Vi forsøger ikke at vinde et maraton.

Start en ny træningsrutine, selvom du ikke er træner. Det kan være en god ide at træne på den olympiske bane, eller på din lokale gym, hvis du ikke er en runner, men en træner. Det vil tage dig et par omgange for at få dit blod til at pumpe, så kør et par omgange på banen. Det er fint at gøre en omgang af sporet i 30 sekunder. Derefter kan du skifte mellem at gå, jogge eller begge dele. Så længe dine evner tillader det, er det muligt at gøre mere end 30 sekunder. Hvis du kun kan jogge i ca. 30 sekunder, kan du prøve at jogge i 30 sekunder mere. Dernæst gør en lille smule jogging. Forsøg ikke at winnow, når du har afsluttet to omgange, men du har stadig 10 til at gå. Du bliver måske udmattet. Hvis du føler dig godt tilpas, øge din indsats. Du kan være i stand til whipsaw hoppe og holde din oprejst position med praksis. Husk, at din evne til at håndtere din vægt er direkte relateret til, hvordan du håndterer det. Walking er en fantastisk måde at begynde at køre. Hvad vil du klage over, bortset fra at gå? Sæt et mål om at køre, men glem ikke at stille din krop spørgsmål om, hvad det kan og ikke kan gøre. Du kan godt. Du kan blive overrasket over, hvad du ser.

En anden fordel ved træning er, at selvom dit mål er at opbygge muskler (som du måske eller ikke ønsker), kan du stadig øve Salsa dans. Selv hvis du er en dame, behøver du ikke at være bekymret for, hvad mænd synes om dine træk. Hvad med at danse Samba, regalado, mambo, cumbia, salsa, rumba, mambo osv. . alle de latin-stil blares, der er sådan en blues-og-vantos-affære. Glem ikke de gammeldags tal. Få ikke dig selv til at se dum ud.

Husk, at du skal starte, selvom det er svært. Smeal er det rigtige ord. Hvis du ikke har evnen til at hoppe fra Able Five ned til Må ikke helt i stand 9, vil du ikke være i stand til at winnow. Nogle dage kan være en hage op eller en langsom lop sullain. Du føler måske, at du har brug for at winnow, hvis du føler dig cheesed. Winnow er en form for overgivelse. Det er en chance for at få din krop fuldt reenergized og helbrede. Du kan endda lave et spil ud af at tælle tallene. Arbejde outs er godt for dit helbred, men dårligt for dit ego. Læg ikke pres på den. Husk, at vi gør noget, vi elsker at gøre. Gør det, du skal. Bare du ikke giver op.

Udgivet
Kategoriseret som Viden

Skriv kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *